Friday 5 December 2008

Smiley Moon/ Bulan Senyum/Bulan 'online':)



"EH.....kawan yang tengah chat ngan saya kata bulan senyum arr...,ade 2 bintang itu planet Musytari ngan zuhrah, pastu bulan terbalik ala2 senyum..ia terjadi 12 tahun sekali, meh arr tenggok!!!"

itu lah kata-kata kawan saya Naza. Masa tu saya baru je balik beli beg dari PKNS (1 december) sama2 ngan ana and ayu. cam x caya jerr bila dia kata bulan tau senyum..apalagi memang x penah tenggok bulan senyum nih..hehehe..so kita pg arr beranda nak tenggok jgak bulan senyum ni kan...

owh..my GOD!!!!...CANTINYERR bulan tu senyum...ngan perasaan terujanya saya message kwn saya ana yang duduk kat umah ats...dia plak tgh 'bank in' kat dlm toilet..ish2..jiran kat umah sebelah pon keluarkan hp and camera masing2 nak ambik gambar...sya plak nak kuarkan ape?? just mata je la yg bukak besar2 sb x da ape nak ambik gambar...

satu umah saya kecoh sb teruja x penah tengok bulan secomel macam tu..bila nak buat call kat family,credit saya plak habis..apalagi terus saya topup kat kedai runcit bawah umah..pas topup, terus sya call semua family sya dan suruh mereka kuar tgk bulan jap..hehehe...bro saya kat jb x dapat tgk sebab hujan..ayah kata rezeki saya la dpt tgk..sya jugak send msg kat kwn2 and gtau pasal bulan yang senyum tu...so kecoh....hihihi...



kita satu umah x tahu pon ade kuar tv pasal bulan tu senyum...kita tahu sebab kawan chattin naza yang gtau..kalau x...huhuhu ciannyer kita org..macam kawan saya ayu..x sempat tgk..bila nak tenggok bulan tu dah 'offline' dah..hehehe..OKIES KALAU SESIAPA YG X SEMPAT TENGGOK BULAN TU SENYUM TUNGGU 12 TAHUN AKAN DATANG K^_^maklumat tu kawan sya yg gtau...sya just tulis jerr..kalau salah perbetulkan ler..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...