Thursday 18 December 2008

like father like son^_^

keni runding kita enggau gambar to...hahahaha...nyamai mat neyy..betunda2..







aku pan enda nyangka bc ngambi gambar lebih kurang enggau temaba ats nya masa ku cuti sem empai lama ke udah....just tukar mimit ja tajuk ia ngagai "anak baka ibuk"..hihihii..kasih meda ka mat ngemai aku ngambi gambar...[apalagi aunty ia to pan sg ka beambi ke gambar...so aku ngasuh la seduai anak menyadi ku to nunda nama skil gaga aku...dah nama anak mit semua utai tunda..ish2..bc geli ati ga maya meda gambar to baru...hehehehe







***enda berasai nyu tuai setuai ga aku ney^_^....nadai ulih ka kelalu manja gik enggau bala bro2 and kakak ku......tapi aku plak kena meri 'kemanjaan' ku ngagai bala ank menyadi ku^:).....apa2pun memang sida ia manja amat ngau aku....hehehe..biasa la 'aunty mit' sida ia to sg paham bha..kuikuikui..okies..!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...