Tuesday 2 December 2008

im da boss:)

olla...........perati ke kita gambar ke digantung ba dinding ianya diantara 2 iti bendera ba dewan meeting ba pic baruh to,......nya la aku,^_^DA NEW BOSS"


nadai nyangka, gara-gara ku ka skodeng company sida to utk ngaga asgnment..dia dey pak guard nangkap aku alu dibai ia ngagai boss besai company nya....yang peliknya boss besai lalu nanya ku keni ke cara aku skodeng sida ia tadi...so aku ngaga la aksi baka dalam pic ke digantung nya hehehe..enda memukai dia deh boss nya lalu ngambi gambar ku laban ka digantung ia dalam dewan meeting sida ia, biar nampak 'segar'ko ia kekeke...dah nya aku nanya "y boss"...lalu boss nya menjawab bakato "gambar aku enda sesuai digantung ba dinding nya laban enda entu ulih peda ari jauh...silau"..Aku kehairanan nama kebuah gambar ia nya silau...puas ku berati last-last ku terpeda ke minyak rambut jenama YUN NAM ba atas meja ia...rupa-rupanya....kepala boss nya baka ba baruh to;



atas permintaan boss, aku enda ulih mantai ke gamal ia just ulih mandang ke buk ba pala ia ke semakin nipis nya aja....enti kena pancar lampu tauka apa2 cahaya, nya la gambar ia nya silau dipeda laban licin tambah agi enti dah unsut minyak buk sebedau begambar..KUIKUIKUI......;X...tapi dun wori,kita ulih meda gambar 'boss baru' ke digantung ba dinding nyin tadi enggau jelas agi, ba baruh nya; peeewiitttt!!!!!!!...boss uuu....^_^'



testing,testing....123,123,123...over,over,over...my cerita is over..kekeke....

*cerita di atas tiada kaitan dengan orang yang masih hidup ataupun orang yang telah meninggal dunia....nya just cerita tauka setoli molli ke dikarang aku maya lemai ari sambil menikmati maggie pedas kari berapi...ke enda entu nyadi laban nadai gulai telu serati..kikikiki....eh, majak ku melalut ney...ish,ish,ish..sabar ja la..hihihi^_^

1 comment:

Akituai® said...

aci....aci...buka pintu...aki balik bawa penyapu... ka maluk aci ke enda meri salam tama bilik aki...hehehe

enti nuan ka exchange link, kena ambi nuan ari scribefire baka api url nuan nya suba... api url ke exchange nya udah salah meh...

kati ka pansut baka scribefire...
udah tetemu nuan skrudriba nya....hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...