Thursday 11 December 2008

'Man-chal'(nakal) jap..hehehehe

olla.....mlm to ku rasa malas ka engkah apa2 jenis info ba blog ku to....anyway, aku tetap ka kongsi pictures terbaru ku maya aku terlalu nadai utai ke ka digaga ba rumah malam to tadi..^_^okies....just be urself AciApai!!!!!!!!!!:)

aku, ayu and ana lepak ba kedai mamak ba cafe apartment kami and mesan nescafe o ais....>termenung??? lirikan mata yang penuh makna......dan tiada siapa tahu apa yang kita orang fikirkan, okies...^_^






izzit me or sum1 else????? huhuhuhu....im nobody..but i know, one day i'll be sumbody...just wait and see...okieee...hihii...[syukur bc mata ari ke buta*]..1st gambar ku dah plai ari ngirup nescafe ba mamak kedai td...alu start 'klik2*' ngemantai ke 'pengesut' jap laban lama dah enda...hehehehehe^_^:)









semua benda berguna sekiranya kta tahu cara untuk mempraktikannya contoh; klip kertas warna merah tu;>cara termurah and termudah untuk memancungkan hidung anda... tapi dalam masa 2 minit je la..kekeke..[asai ke ketup semada idung..huhuhu] tangan siapa lak kat belakang tu ek??.....anyway peace!!!!!!...










aku dan gadis bernama ayu^_^


meda, engka bc taik mata...hihihi..alrite nadai lo....okies..


senyuman yang ikhlas adalah senyuman yg lahir dari hati..sekiranya hati x senyum, semut pun x nak lalu coz xder manis langsung...kalo x cya cuba korang senyum jap.... hati korang pun akan tersenyumkan...okies and..bg yg dah xder gg terutamanya gg depan yang xder pakai gg palsu..janganlah malu tersenyum...senyumlah, sebab senyuman anda boleh membuatkan orang lain tersenyum sama...terutamanya sya..bkan perli tapi hakikatnya mmg saya akan senyum seperti anda senyum kat saya...[teringat ke ini tuai ba umah panjai kmi din..semua gg ia dah nadai..tp bagiku senyuman ia la yang membuatkan ku selalu trsenyum maya pulai kin;)^_^]


ayu 'minta' rambut saya jap......semua bleh jadi...hohohoho



inilah rambutku..saya sentiasa 'memotong' rambut depan saya sendri..saya x akan suruh 'pemotong' tu potong rambut depan sebab mereka potong x sama ngan apa yang saya minta..penah satu kali 'pemotong' tu potong rambut terlalu ats sampaikan saya x selesa ngan diri saya sendiri...huhuhuu...[dari kecil sampai sekarang rambut depan tu mmg akan jatuh kat depan jgak..kalo nak 'berpesen' kena letak gel..okies^_^]








apa kes la aku buat camni.....x paham!!..hehehe;) #jangan sesekali tonyoh' kepala org lain sekiranya anda ingin dihormati...hormatlah seseorang itu seperti mana org tu menghormati anda..tetapi jika seseorang tu melampau terhadap anda..anda harus ingat dia juga AKAN menerima
nasib yg sama...hohohoho 8)tututut......









last episode'..........


to meh utai digaga enti udah bendar 'gawa' duduk dedunga and ngiga utai ke kena ngisi perut..hehehehe,.. nasib ukai tajau' ba mua ku dia, enti pia amat baka indu ke merampau....sinu ati ngenang..laban meda mee ja..nya pan mee kawan ku, huuhu..sebenarnya just ka meda ja td..enda entu ka makai mee nya...kekeke..^_^..mayuh penumboh!!..ish2:)


so, last ia real player..........sambil ku post semua utai ba ats td,..ninga real player la..layan lagu ke best2...baru la rasa best ngereja pengawa..kan>?? okies..nya aja la k...hope u all enjoys k...^_^[lagu yg sdg main: everytime we touch by cascada'

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...