top social

Monday, 8 December 2008

Bermain dengan ULAR..cool....'

siapa yang berani buat aksi macam pictures kat bwah ni?





kat bawah ni plak koleksi gambar lama saya masa jadi volunteer kat ZOO NEGARA iaitu setahun lebih yang lalu.....nampak je BERANI, hakikatnya ular tu je yang tahu betapa lajunya dap,dup,dap,dup jantungku ini...demi menyambut cabaran kwn2, barulah sedar betapa licin and lembutnya badan ular itu....'tabik springggg untuk diri sendiri:)




*so bagi korang yang still takut mencuba,jangan takut la:).....apabila kita berjaya mengharungi suatu cabaran yang sukar dalam hidup, ia akan menjadikan kita nampak hebat, walaupun hakikatanya x sehebat mana pun yang penting kita 'RASA HEBAT'...bila kita rasa hebat so confident terhadap diri sendiri pun 'BERBUAH LEBAT'..tapi ingat, jangan sampai membuatkan orang rasa MELUAT' pula bila tengok btang hidung kita..>just stay cool babe and senyum sikit plz..sikit lagi....tayang gg...aaa...bru hebat,..hehehe mcam senyum kambing jer...okies..^_^kan cantik klo senyum..hehehe.:P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...