Saturday 27 December 2008

25/12

maya pagi xmas..aku dani tumu laban ka sembayang gai church..kawan ku ana enda menemani ku paginya laban ia celebrt enggau family ia...udah siap semua aku nurun lalu ngambi teksi sorang2....sebenarnya cukup mls ku ka gai church paginya..tp time aku ingat ke pesan family ku anang enda ngagai church..lebih2 gik time xmas to..aku pergi ja la..taja senyum and happy(mesti lo)..dalam ati just aku n Tuhan ja ke nemu..betapa aku amat2 rindu ke setiap ahli family ku...datai ba church..bc kwn ku..happi mimit ga ati....dah selesai semua pulai nepan ba kereta kwn ku nya....sampai ba rumah...aku spon' kwn ku ngirup sempena xmas....then mlm bc open house ba umah kwn..so nganti open house ja la....sedia ka makai..hahaha^_^


oh-la!!!...lets celebrt xmas!!

sumtime...>>>doing crazy funny things that keep things interesting.. kingkingking^_^ ...kingklungkingklung...hehehehe


elelele.....oye..oye..my small child..lapar ek??..(tunggu mak masak jap okies:).


im not 'les' ok!!..hohohohoho


emm...chakkkk!!!!!!!!!...hehehehe

da 'sedap' christmas gift..from ayu......walaupon ayam masak kari aku terima jew ayu...huhuhuhuhu...*perut kenyang hati senang^_^.*.....(suka kari tp perut x tan..empa ja meh..kuikuikui..>

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...