Saturday 13 December 2008

Satu hari yg BZ.........



enda sabar gik ka xmas....tadi aku and ana bc enggau caroling ba kwsan apartment kami..just 7 buah rumah ja..semua rumah student la...tapi rumah aku enda ulih laban mayuh laut...ka aku ja ukai laut'..taja ku siko ja ukai laut, tapi aku nadai masalah la..semua okies^_^..janji pandai faham-memahami..:)..sarito la lelak mat..klas ku abis kul 6.30pm..caroling start kul 7pm..so, ambik ja teksi lalu pecut' ngagai plai ke rumah..datai rumah lalu manduk sup manuk ke sigi dah janji ka panduk utk caroling suba..(tiap2 rumah ngemai macam2 tai empa..aku and ana kongsi meli tai kena manduk sup..dah nya panduk ba umah ku.:)..ila la cerita pasal caroling k^_^


To la tai kebatang endar ka kongsi ku enggau kita semua..ianya pasal bday housemte ku FATHI..EPI BDAY GURLL.....lemai tadi sebdau ku nurun gai klas ia masak ayam masak merah utk semua..so apalagi, aku dua kali nambah asi..hihihihi..thanks fren..kenyang mat ku..okies^_^











BDAY GURL.......


SELAMAT HARI LAHIR KE-19 FATHI.............SAYANG SOKMO!!!!!!!HIHIHIHII.....LAIN KALI MASAK LA UNTUK KITA SELALU K...'MAK' KERJA KERAS UNTUK KORANG SUMER....KERJA2 JGAK TAPI MAK TAKKAN LUPA KAT ANAK2 MAK KAT UMAH TU.......gud luck kat fathi k..semoga berjaya dlm semua hal..beres kan??..and satu lagi...camner ngan S**RI..kikikiki...gurau jew..x kenal pon sye..hihiiii..tu la saya kan dah janji yang sye kan tulis ckit pasal 'tu'..anyway..si p*pa dah jd kenangan dah....jgn sebut pasal die lg k..plzz..kalo x saya tulis kang!!!!..hihihihi..okies..gambate2!!


potong,jangan x potong........saya suka badam tu...putih kat ats tu sya x berapa suka...x kisah kek apapun..mmg saya x suka 'aising'...hihihihi


olla...ka to ja la gambar ulih share ku enggau kita semua...gambar bala bukai mayuh tapi nadai ngena tudung(enggai ku mantai ke sida ia tanpa tutup aurat..ngak bisa dong) kami tiga sigi biasa la selalu ja ka enterframe....taja kwn ku siko nya laut..tapi nya la ia...my best fren:)..lelebih ja makai kek ney..hihi


to tym aku enggau ayu dah enggai gik makai kek nya...semua pan udah kenyang laban mayuh makai manuk sup ke panduk tua ana seretai utk caroling td...laban ka ngiruh diri..alu palit ke kek ba mua pangan diri..amat nadai pengawa ney^_^..aku nyu ngasuh rabun gik kasak ke kek nya laban tekena ba anak mata ku..pepedi laban ia..anyway..semua puas ati and kenyang memagang....thanks sumer...hoohohoho, sempat gik ngena topi xmas nya...heheheh


hooohaaaa...nya la semua tai ke bisi empa kami....simple ja lo...tapi semua hapi...enti mayuh tai dempa tapi suram...nadai meh tuju endar..so, td kami semua ulih berlawak, bercerita, and nundi pangan diri...enti ukai time bakato, semua bz enggau hal masing2 cunto ia..bz asgnment,internet,tv,chatting..aku plak..'biarlah rahsia'..kekeke..nadai la tundi ja.....tp bz sememang ia bz lerr..okies...to kira bz la to..bz blogging..hhihii...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...