Tuesday 9 December 2008

Happy bDay to sTEvE AND jENnY:>



hapi bday jenny!!!....ila aunty magi presnt okies...tu ank tuai abg ku, virginie menti ak johnathan..sekali urang meda kumbai urang semadi kami duai ia to laban enda entu jauh mat jarak umur tua ia..ia ada kena 11/12/1999..ianya sama enggau tarikh lahir sultan selangor ke diatu...ia to minat mat beambi ke gambar (sebaka meh enggau aku ga..hehehe)..pic ke ba ats nya ambi maya ku bnung bz ngadu ke kerja abg ku.. sempat gik klik..hehehe..aku la ngajar ia cara pose' nya awak ke lama2 ila ia nemu la ngaga gaya kediri empu janji gambar nya selesa dipeda..kuikuikui...[jurugambar enda bertauliah...ngesin kediri empu ja la..hehe....sekali sekala la...ukai selalu lo:)]



hepi bday steve!^_^.....to la satu2nya ucu apai ku ke lelaki,[ba atas nya tadi kakak ia,jenny]...steven banying ak johnathan..anak abg ku ke paling tuai. Ia ada kena 9/12/2006, so diatu dah 3 tahun la umur d neh steve....enti ku plai cuti sem gai JB gerenti ia to nyadi 'iko' aku...ku madah kenya coz ia sentiasa ja nitih kini ke aku bejalai.....enda ngira ku mandi ka,gerenti ia enggau sama..dah nya ku 'bank in' dlm toilet pan ia ka enggau enti enda gerenti ia masang 'lagu peminta' ia..deduyie ba depan pintu toilet, kasih meda bai ja la dalam toilet..hahahaha merinsa2..enda milih kini ba dlm rumah gerenti ia nitih..kecuali maya ku kuar umah ja ia enda enggau...empai cukup umur..hehehehe

Nya la enti ku plai cuti, ku jarang on9 ba rumah time siang hari..laban enggai ke laptop ku to dikerituk ia..lepas ia tinduk baru ulih on9..enti pia bendar ngerara...kecuali enti maya bro ku minta tulung, on9 ga..laban pc bro ku dah masuk icu,nya enda ulih kena..huhuhu..time diatu aku rindu la enggau steve..[ingat ke maya 1st time masuk ke pampers ia, ari mua plai ke belakang, ari belakang plai ke depan..hehehehe...nya tusah enti nadai adik g ba baruh kitai, nadai entu bc pengalaman keni ke cara ngadu ke budak(diatu dah advance la..keke)..tapi mayuh ga best ia......nibuh padah pan..okies..anyway thanks gai apai+indai gue, 3 iko bro ku(johnathan,jackson,john) and kakak gue jgak>veronica'<..enggau 2 ikak aku..mak jenny and mak lia..arigato mayuh2..luv u all 4ever,ever,ever and ever.........muahh!!hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...