Thursday 18 December 2008

DARA BAJIK dun by perdana307

kemari kelas batal..so, ulih la aku ngemas rumah kami..kala ke free..dah abis ngemas rumah ku on9 la baka biasa....sambil nya ku muka la real player ku...laban dah selalu ninga lagu bala urang putih..so,aku ngiga la lagu2 lama ke bc simpan ku dalam 'peti besi' lagu2 aku..enda memukai aku tetemu ke lagu2 iban(mp3) ke diburn abg ku suba time aku cuti...enda sedar pan bc lagu iban dlm laptop ku to..so aku cuba ninga la.....

semua lagu2 ke bc ba dia enda entu temu aku tajuk laban enda dinyatakan..ka lagu flora ja ke dikelala aku....tapi laban ati dah tekait ninga lagu siti nya(dara bajik) aku suba search la ba utube..rupa2nya tajuk ia dara bajik ke dibai joe merudi...apalagi dah la free..so aku ngaga la video berserta lirik bercurak2 baka enggau bansa bukai ga..hehehe..dah nya upload ku ngagai utube...so ba baruh nya la hasil ia.......sama2 meda meh k...stidi chak!!..hehehe^_^:):)



kati baka wai??? hehehehe....hope u all enjoy okies**^_^**nyteee..pgla bc 2 iti quiz ku...so..mesti studi mlm to ngarap ke nemu ngaga..amen.....^_^*studismart*^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...