Sunday 15 August 2010

Shareaholic-Share Links dengan 100+ services!!




Shareaholic adalah pemenang anugerah add-on yang telah dimuat turun lebih dari 1 juta kali oleh orang yang addict dengan sharing link. Shareaholic adalah cara yang cepat dan mudah untuk berkongsi dan hal-hal bookmark anda dengan teman-teman, keluarga dan rakan kerja, tanpa cluttering up browser anda.Bagi pengetahuan semua,shareaholic boleh bekerja dengan 100+ perkhidmatan seperti Facebook, Tweeter, Blogspot, Email, Gmail, Reader, Bookmarks, Buzz, dan banyak lagi.



Ini aku punya favorite!!!--anda??


Shareaholic boleh dimuatkan di mana-mana browers seperti Firefox, Google Chrome, Internet Explorer 8, Flock, Safari, Songbird dan Bookmarklet dan works with Windows, Mac dan Linux. Jika anda ingin atau sering berkongsi link yang menarik dengan teman-teman anda, anda memang layak atau harus mendapatkan Shareaholic....;p


--Keistemewaan Shareaholic--


1-klik posting to 100 + perkhidmatan dari mana-mana laman web
Anda akan memiliki semua rangkaian sosial kegemaran anda, bookmark, blogging, dan e-mel perkhidmatan di hujung jari anda. Dengan Shareaholic anda akan dapat berkongsi mana-mana laman web, bila-bila masa terutama sekali perkhidmatan yang anda sudah jatuh cinta seperti Facebook, Twitter, Yahoo Mail, Google Mail, Wordpress, dan banyak lagi!..(ehem..ehem..0_0)



Menyimpan bookmark bar anda secara rapi & teratur

Tidak ada lagi toolbar, butang atau bookmarklets terkumpul di browser anda untuk setiap laman web yang anda gunakan, dan tidak lagi mencari buttons yang disediakan bagi mencari web penerbit. Shareaholic adalah satu-satunya alat yang anda perlukan untuk berkongsi.



100% teratur(customizable), ringan & cepat

Gunakan Shareaholic untuk keperluan anda. Cepat, bersih, dan terus kepada matlamat anda. Shareaholic tidak melambatkan browser anda.

*marketing*..hehe



Mengurangkan sakit jari..;)

Dengan Shareaholic anda akan dapat mencari berita segar, video dan blog yang muncul di web secara real-time dan mudah berkongsi pada salah satu rangkaian sosial anda





Shareaholic browser tools demo

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...