Tuesday 10 August 2010

Gerai Buah-Buahan Segar Malaysia


kembali lagi selepas exam!!

..minggu lepas aku dengan si Ana "terserempak" dengan gerai buah-buahan segar tak jauh dari Plaza alam sentral, shah alam..Tujuan sebenar pergi situ just nak beli barang je lagipun musim exam kitaorang belum habis lagi (nak release tension sekejap la konon even still ada paper lagi ;D....tapi bila dah nampak durian berlambak kat situ mmm apalagi nafsu nak makan durian mengatasi segala-galanya...;p....silakan menengok gambar-gambar yang sempat aku snap kat bawah..;p


DURIAN



abang durian yang...............:)


BERMACAM-MACAM JENIS RAMBUTAN




rambutan yang berjaya memikat hati kawanku anastasia...(satu kilo=rm3)



(rasanyerr malaysia summer sepanjang tahun..."drinking water"..lol)


LANGSAT


MANGGIS




PISANG, MANGA & DUKU LANGSAT...:)


CEMPEDAK


suka cucur cempedak..^^

PETAI...

pertama kali aku makan petai mentah ialah tahun 2008..masa tu ada mak kawan aku dari Kelantan ajak makan petai mentah ngan sambal budu...demi tak nak mengecewakan Ma (aku panggil dia Ma)..aku cuba satu..setelah mencuba..mmm sampai sekarang aku suka...kalau takde budu pun aku makan gitu je...(awas dengan toilet-- ;P..)


ini rambutan yang ana beli..

tempat parking motor rupanyerr



inilah kami!




akhirnya.....puas!!!hoho

aku ngan ana makan durian 5 biji je itu pun tak habis..ada sikit lagi la tinggal..nak keluar balik sebab terlampau kenyang..(apa tak nye sebelum tu makan nasi penuh pinggan kat Ani sup restoran..lepas makan nasi..makan lagi nasi lemak sebungkus seorang....alahai perut memang dah penuh tapi tetap juga nak durian.....-kaki makan;)

2 comments:

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Banyaknya makan durian..tak ajakpun..

Aciapai said...

nak ajak ko aritu..tapi terlupa plak ble tgk durian...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...