Friday 20 August 2010

Aku rindu si kecil ini....:)

aku bukan ibu...aku juga bukan kakak..tetapi aku hanyalah seorang perindu yang merindui anak-anak buahnya (4 orang setakat ini) yang jauh dimata.....haaa itulah aku..;pewittt!! (ayat tak boleh blah!!--bajet makcik^-*)

sekarang aku sangat merindui si kecil di bawah ini (steve)^^...TETAPI jangan ingat aku pilih kasih ok!..aku SAYANG keempat-empat mereka...tidak sabar untuk menatap wajah dan memeluk setiap mereka!!...come cuti come..hihi:)


XOXOXO!!-steve
salah satu aku terharu dengan si steve ini ialah dia tak pernah tinggal menulis sekali nama aku dekat buku-buku Tadikanya......btw cepat betul masa berlalu dari aku tengok live process dia dilahirkan tengok-tengok dah 4 tahun dah sekarang..;))..mmm aku masih lagi terasa muda..heee^_*


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...