top social

Tuesday, 31 August 2010

Selamat Ulangtahun Kemerdekaan ke-53 Malaysia!


selamat hari kemerdekaan untuk seluruh warga Malaysia!!!...hari ini merupakan ulangtahun kemerdekaan bagi negara kita Malaysia....hari ini aku bercadang nak pergi stadium Bukit Jalil untuk mengikuti sambutan kemerdekaan peringkat kebangsaan..tetapi bila dah terlampau liat nak bangun...so mimpi je la nak pergi.....apa aku buat???...tengok tv je sepanjang hari...;P...

tapi tak ape kali ini aku juga nak share la sambutan ambang kemerdekaan peringkat university tempat aku belajar-MSU...tapi kami menyambut Merdeka beberapa hari lebih awal(25hb Aug) ...silakan melihat pics...heee:))



semangat menyanyi sambil kibarkan bendera!!..hehe



this is it---MSU STUDENTS!...yeah red!



aciapai & anastasia



Yang berbahagia Dato' Wira Mohd Syukri--Presiden MSU ;)



Bersemangat aku mendengar setiap kata-kata beliau!!...(tak rugi duduk depan..;)


Inilah dia orang kuat MSU...-Tabik to you all^^
(seperti ada seseorang je yang terperasan aku ambik gambar ni..hehe smile!)



benderaku berkibar..semangatku berkobar-kobar...yeah!!! background gambarku orang pangkat besar-besar...:D


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...