Sunday 15 August 2010

Night Run and Fun


Training larian untuk musim puasa bagi MSU Athletic Club sudah bermula!!... latihan kali ni dibuat pada setiap malam hari Jumaat setiap minggu sepanjang bulan puasa:(....@letih!!@

Jumaat lepas, aku ngan geng athletics yang lain training berlari sepanjang 9km iaitu bermula dari depan Apartment Perdana seksyen 13,shah alam(jam 10.45pm)--->Dataran Merdeka, shah alam--->Apartment Perdana seksyen 13,shah alam(12.00am)!!..(inilah 1st time aku lari sejauh itu...salute ngan diri sendiri..pewiitt!!..hehe..^_*)

Petang tu, sebelum berlari(pada malam hari) aku sempat lagi makan KFC snack plate dan berbuka puasa(dengan member) dengan makan makanan yang aku beli kat bazaar ramadhan (bubur puteri berendam, lemang,lauk nasi tomato,bontot ayam dan air kelapa!!)..bayangkanlah betapa 'seksanya' aku berlari sejauh itu dengan perut yang agak kenyang dan stamina hampir2 ke arah zero..^^....so, lepas ni sah aku tak nak jadi 'pemakan yang radikal' bila ada training!...lagipun aritu aku tak tau pun nak lari,...dapat call drpd coach suruh datang training pun memang selepas aku melahap KFC!,,...org lain tgk message kat FB..aku pula banyak hari tak buka Fb bcoz takde masa...busy memanjang je!..balik rumah-mandi semua-tdo!...(sigh)


thanks for all the support!..
* DO.THINK.FEEL*


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...