Monday 27 September 2010

McDonald's Olympic Day Run 2010

hey all..;p

Buat pengetahuan semua, aku menyertai MSU Athletic Club(runner) bukan untuk menjadi aktif lari sana sini tetapi hanya sekadar untuk jogging secara teratur dan dapat "gems" sebagai syarat untuk graduate dari msu at least kena join dua buah kelab or persatuan....hehe(tak ikhlas betul!..) tetapi,  sekarang semuanya telah berubah.... running is my passion and i do enjoy running....!!:D.. lari tak la selaju mana..tapi kepuasan tetap ada setelah berjaya menghabiskan setiap larian..;p..^_*

Ahad lepas(26/09/2010) merupakan Mcd Olympic Day Run 2010 sejauh 7KM.. aku dan members atlit lain serta beribu-ribu orang lagi menyertai larian ini....Tempat bagi acara Mcd run ini ialah di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur.....larian dimulakan seawal 7.30am. Lautan manusia membanjiri jalan-jalan raya sekitar KL pada pagi ahad tersebut...Aku lari fun fun run tapi serious juga la..sekali sekala ada pancit then sambung balik lari..hehe..Akhirnya aku berjaya menghabiskan 7KM larian selama 55minutes only!!(entah tempat ke berapa ratus aku pun tak tahu..kira-kira bahagian tengah atau sikit ke depan la aku....;p) sungguh aku gembira even tho tak dapat medal tapi dapat juga baju and sijil "Olympic Day Run 2010"...

aku bersama kawan aku si Rosyatilla merangkap "alarm" aku bangun untuk bersiap-siap sebab kena awal turun bagi persediaan lari.(seawal 4am..hmm): Kami bertolak dari rumah jam 5.30am...hari masih lagi gelap..(my lucky number-B2710!! & yellow colour) aku bukan peminat kuning!

muka kepuasan!!!...Rose berjaya menghabiskan larian dalam masa 53minutes iaitu 2 minit awal dari aku(55minutes) sahaja..tapi aku tetap rasa "kekembangan otot hidung" tanda salute dgn diri sendiri..pewitt..haha...winning or losing is belakang kira yang penting corak permainan kita..betul tak??;phehe


sempat lagi!!!(0)_(0) haha bersama kakak 'runner-senior';p!! (medal??? hehe)

cantik background!!..:)nak tunjuk sijil..hehe

 girl runners-msu!

ini kami..MSU+PTPL+UITM!!..we are ONE ----WE ARE THE CHAMPION!!


snap ala-ala Tugu Negara....Kami Boleh!!! Mcd Sedap!!..hehe

cool runners!!!

Congrats to all runners...peace!!^^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...