Thursday 10 September 2009

tourism activity..

hi..
kali ni aku postkan gambar2 aktiviti yg ada kat kolej aku pada hari ini....tapi, aku x berapa pasti la ni aktiviti apa..kawan aku kata- xtiviti dr kelab tourism..apa-apapun....layan je la tgk le.=)





aik..siap ngan pelamin lagi tu....boleh la ni hmmm........*_*..yang kuning tu apa ek?? x ingat..hehe


gong!!..>>>tong..tong....hehe


haa..seriously aku baru tgk congkak bulat camni..'JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK!'


congkak biasa....teringat kat filem CONGKAK..0_0


main BATU SEREMBAN... betul kan?



miss senior!!*_*-JESS-...manis orangnya


huhu..where is my 'pengantin' ow??,..lari ke??

************

GERAM betul!!!!...[satu kelas x dapat active ID utk final exam coz ada masalah ngan account department!..kenapa x meeting awal2..sekarang ni..department tu suruh g department ni, department ni plak suruh pg department tu...entah yg mana satu ni...so sekarang nak buat apa..lgpun skrg tgh busy ngan pihak MQA..asyik menunggu je ni..tapi yg pasti minggu depan adalah minggu terakhir nak activekan ID.., balik je cuti terus final exam untuk last semester kitaorg..lepas tu..habis daa....yahooo!!!!!...0_8..PERSOALANNYA BILA NAK SELESAI..oishh!!


tgh tunggu mentor....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...