top social

Wednesday, 16 September 2009

alkisah di RAFI Bistro....

alkisah--aku&ana---di RAFI bistro..jeng-jeng>>>


ola mamak!! kasi kita dua roti kosong double seorg, kopi o satu and milo ais satu!...>>
-----------------------------------------------------------------------------------

mamak: kamu muslim kan? tarak puasa??

aku : [blur2++naik heran]--aku x puasa le..lapar ni (saje je buat mamak tertanya-
tanya...0_0*) tgh cuti..hee..

mamak: kamu muslim ka??..puasa!..mana boleh makan..ayo!!

ana : dia bukan muslim la...[sambil senyum2 cakap ngan mamak..**]

aku : ala..betul la aku bukan muslim la..nak tunjuk ic ke??

mamak: betul ka?..puasa??...(seketul-seketul je dia sebut)

ana : a'aa bukan..kita orang sama la....

mamak: ........??

pendekan cerita mamak tu cakap seketul-seketul je..maybe bukan org malaysia la kot..last sekali dia percaya gak..tapi muka dia still nampak ragu2....aiyoo anay..0_0!..

[aku to kah iban kumbai mamak nya laut ga..emm tusah tai enda sebaka o..tp sigi suah ga bala laut 'sarok' ngumbai ku laut....8_0]


habis dah...roti aku 'sapu'..heeeeee


hehe..--hi, nice 2 meet u** 0_0 --[kuah kari ikan]


cewah..miss anastasia a.k.a ANA


hmmm...*_*

suka makan kat RAFI coz dpt baca paper free....^


*
*
HAPPY RAMADAN, MY MUSLIM FRIENDS....





--*im not muslim but i luv my muslim frens..
big big hug to ayu,farah,cua,nini,naza,tqa,fathi,nisa,ila,kak hajar..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...