Wednesday 16 September 2009

HOTEL 626:Horror & Scary Game -[18SG]-

Siapa pernah dengar pasal game yg bertajuk Hotel 626? http://www.hotel626.com

Game ni adalah game online yg ber-genre seram, horror, thrill dan ganas(18SG)
Game ni hanya boleh dimainkan dari pukul 6am - 6pm. [626(6 tO 6)]

snapshots pasal game ni...hohohoho...



nak main ke tak nak?? nak main ke tak nak...so, tgk la video kat bawah ni dulu okies....hohoho
*
*
*

Ni video dari seorang pemain game tersebut ..


p/s:tentukan masa komputer korang..-am/pm 0_0--kalau nak main waktu siang so jadikan am tu pm ler..okies=)--


***sebenarnya aku sendiri x tengok pun video ni kat youtube..just dengar bunyi je..pastu aku buka tab lain then aku copy embed html video ni kat blog aku sini....'malas' aku nak tengok..hehe tunggu je la bila nak buka..hmm??...nak main ke??hohoho

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...