Thursday 27 May 2010

Wajah baru aCiapAi...:-)

sudah sampai masanya aku bertukar selera...;p....semalam last paper untuk final exam aku..so habis je exam terus shopping...balik shopping...terus mandi'ing....dah selesai semua then rehat-rehat......apalagi terus je aku facebooking dengan blogging..... bila aku blogging, terasa ingin pulak nak menukar theme untuk blog aku kepada background colour putih..so, akhirnya dapat juga aku jumpa template keinginan hati..;).."simple balance lucky star"-ini template ke-4 untuk "aciapai".. template yang paling lama aku guna ialah " jeans template" iaitu template 3 column sebelum ni [setahun lebih]... bila nak tukar tu terasa sayang la pulak tapi hidup mesti kena di refresh-betul tak??..;p

sebagai penghargaan untuk template lama aku, so aku abadikanlah gambar "home" untuk last aku guna template tu...;{

this is it!



last entry post untuk jeans template yang aku guna --exam time....--



wajah baru "aciapai"


(_)...(_) saya suka!..


wajah aciapai muda-muda dahulu ....;*)


my 2nd template..


1st template..

dan sebenarnya 1st template aku ialah snapshot blogger template yang memang ada kat dalam blogspot tu sendiri...oraits..;P))...hav a nice day semua!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...