top social

Thursday, 20 May 2010

I belong in this group.......=P

orang putih kata THIS IS SOOO TRUE ;p......kalau aku online langsung tak rasa lapar atau mengantuk ...tetapi bila stadi or revising tak sah kalau tak pergi dapur cari makanan, kalau tak makan pun mesti pergi dapur juga, nak buat kopi kaw-kaw untuk tahan mengantuk t_t....hmmm..

[[ jawapannyerr aku memang makan time belajar kat umah tak kisah la makan apa..janji bukan makanan yang terlampau berat ;D...kalau makanan berat macam nasi lemak habis la aku ohh--belajar dalam mimpi sambil menternak lemak dalam badan.....kekeke ;p ]]


makan penting, belajar pun penting!!..
so, makan secara sihat...belajar biar Smart!! cewah...
boleh tahan juga ayat aku ni..;p!
[peringatan untuk diri sendiri yang suka sangat makan..hehe]


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...