Friday 28 May 2010

lalik amat!

lalik amat!...[lupa amai...] ;p "lalik" nya sama ngau "lupa" kan?

uish!!!...baru ja syok meda lagu serta klip video gawai ba youtube tetiba ja ku tersentap ati kasak ke handphone ku lenyau...puas ngiga ba sebelah rumah alu nadai ga tetemu...bala kaban majak miscol nulung ngiga tapi nadai ga urang nyaut!!..lapa agi aku ke empu handfon nya ari bersemangat ka gawai alu nyadi 'emo' nunda ke jako nembiak maya ari..bendar nagang bala tudah sida ai mata enggai ke labuh tapi nasib amai aku nyu teringat ke dini endur aku engkah ia..rupanya tertinggal ba dalam kereta kaban aku!! lemai tadi aku bc nurun shopping meli present gawai ke kami sebilik serta present untuk kaban-kaban lama ke lama enda betemu ba menua din. lapa agi terus aku nurun ngagai tempat parking sambil bisi bedak sejuk ba mua [ade aku kesah janji aku jampat ngambi fon ku nya..')]...akai dai naka meh lapang amai asai ati... enti te amai nyau... tusah ku ka madah...uhh!!... kk bc baru semangat gawai ku..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...