Sunday 21 February 2010

jawapan kepada tag cik. manish :)

aku dapat tag ni hujung minggu lepas...bila nak blogging ade je benda penting yg lain aku kena siapkan...tu pasal la aku lama tak update blog ni...banyak juga la benda yang aku nak share kat blog ni dah habis tempoh..... ini pun sebab aku menghargai tag yang cik sweety gurl aka c. manish bagi kat aku..ini pun aku curi tme rilek aku nihZ_Z....huhu...tp, lepas minggu ni aku lega sikit la sebab project,asgnments and tutorial dah habis hantar...okies result tag ni ade kat bawah..silakan-silakan.....*_^


1 - adakah anda rasa HOT???
im cool babe!!=) tp cuaca sekrg panas btul seh..uhuuhu...kipas-kipas**


2 - upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekrang!



3 - cerita pasal gambar
ahacks!..itu gambar aku time ikut pertandingan best "shhhhh" Photo kat IBEATYOU.COM dulu...tak sangka pulak gambar aku tu jadi winner....pewitt!! ;P


4 - bila kali terakhir anda mkn pizza?
september 2009...kenangan terindah ngan member-member kelas-mate [DIA-accounting stdnts].......rindu saat2 itu..huihuihui=)..[brapa number pizza ek??]


5 - lagu terakhir anda dengar
tak tahu tajuk lagu tu ape....huhuhu...


6 - ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ni
bikin Assignment FAR 1 ++ FACEBOOK--z_z ;p


7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama ape
payong 0_0 umbrella..;p [teringat jiran umah aku kat sini..]


8 - tag lg 8 org




9 - siapakah org no.1 kpd anda
orang yang aku berani marah depan-depan!!..selalu dengan aku ketawa terbahak2...berkongsi cerita selimut dan bantal...x larat aku nak tulis banyak-banyak..ape-apepun dia ni my special gurl..! my BFF:)

10 - katakan sesuatu mengenai org no.5
student UITM ;p......sudah pasti rajin blogging coz banyak info2 menarik ade kat blog dia....chayok2!!suka!


11 - no.3 ade hubungan dgn sape?
NICO-- ade hubungan dengan yang no.1..pewwitt!!..[rajin2 lah update blog ande yea si NO.3..HEHEHE]


12 - bagaimana pula dgn no.4
RANTAU L.T a.k.a Jerry...kawan blogging dari 1st aku blogging hingga kini...;p

13 - pesanan kepada org no.6
no6=PEMINAT SEJATI PAINTBALL! - teringin nak tembak orang yang no.6 ni kalau dpt main same-same..heeeeZ_Z

14 - kata2 cinta utk org no.2
oo andy....nama kata cinta itu?..tidak nemu saya..hikhikhik..nemu ney stail jako kitai..0_*

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan
dua-dua mempunyai blog yg menarik dan selalu menjadi tempat "persinggahan" gue kok! ;P...


16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda
c manish++sweety!
sarawakian--iban cam aku
seorang yg suke colour pink..emm pinky le nih..hehehe
dari gaya menulis ade jugak manjennye ;p
Berilmu!

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU
dua-dua ada 4 kaki and tak berapa nak "cantik/handsome" dipandang.....,ngembekkk!!!...mbooo!!..... ape-apepun dua-dua sedap kalau masak rendang..[emmm nak g dapur arr lpas ni..=)


18 - prasaan anda wat tag ni
emm.....agak2 mamai sebab aku buat tag ni awal2 pagi[3am++]....lama dah tag ni kena tangguh...xder mase nak blogging..huhu

19 - adakah anda tau si razman itu sengal
razman? emmm..cam penah dengar nama tu??tapi dimana ya??emmm 0_0

20 - GAY or LESS
aku ke?? nak kate gay opcoz ak bukan..nak kata less?? emm LESS tu ape ek??..kekeke saje jew..aku lurus lew!..sekali sekala ade gak bengkok sikit..kuikuikui=)ngak usah pusing dech! ;p

2 comments:

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Wah...siapa yang nak kena tembak ni...haha
Jom main paintball...(Ceh cakap macam dekat je)..

Aciapai said...

ahaha....ko la yang kena tembak..
jom arr main biar ak tembak ko kekeke...[yakin je cakap!]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...