Tuesday 16 February 2010

Happy 21st Birthday my dear friend, Ayu!!


this is just a simple clip for my BFF, nIcK a.k.a Ayu. I wish you a happy life wif ur famili & frens=).


**February 16th is the day** yeahh...happy bday ke-21 tahun to u gurl--enjoy ur bday!!

i love u always my friend!!

p/s: plz pause my "music playlist" first, before play this video. @_@

----i know that the song isnt meant to be for someone's actual birthday but i like the song..best kan?*_^-----
[oit ayu! aku sempat bg kat ucapan live kat sini..ko jgn x tgk sampai abiz..huehue@_@]


*
*
semoga ayu dipanjangkan umur dan murah rezeki..kalau ada rezeki lebih sikit bagi la kat aku kat sini....hikhikhik..**neway thanks u for being a gooood fren my dear...8_*...btw--video ini je yang aku sempat bagi kat ko ayu, coz aku tak sempat pun nak jumpa ko untuk celebrate bday ke 21tahun ko macam dulu huhuhu..bila masing-masing tak busy kita outing ler same-samez okies.....apapun kalau tengah audit atau betulkan account company orang tu,....ingat makan nanti makin kering..kekeke=)..olrite..best friend forever...!




[[rip MJ**We LOVE U** ]]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...