top social

Tuesday, 28 July 2009

Menulis Nama anda dgn ancient script^^

hola!!...

adakah anda ingin menulis nama menggunakan abjad mesir kuno?...mana tau suatu hari nanti anda ingin mengabdikan nama anda dengan menulis di atas batu ala2 zaman dulu tu....utk dikaji oleh org masa dpan kan..heeeee




hasilnya......


kalau "M A D E L I N E" ada tangan tunjuk kat 2 ekor burung,(seekor tu burung hantu wei..berhantu juga nama aku ni yea...=) pastu ada singa tgh rilek pula...cool plak tu..heheh..yg 3 tu pucuk ape ntah..>**reed**..*zizac*

----------------------------------


lepas tu, utk nama " A C I A P A I" kat bawah ni siap bawa mangkuk sekali....burung ngan pucuk daun tu pun sentiasa je bersama..heee:))



.................kalau nak cuba pg ke link di bwh..okies..^_^=)............

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...