Saturday 25 July 2009

Donut tiruan..^^

beberapa hari yg lepas teringin nak makan 'cakoi' mcm mak aku selalu buat tp yg sedihnya x menjadi..hehe..akhirnya jadi la kuih ala-ala donut...sedap jugak la walaupun x berapa nak 'cantik'..kenyang sungguh kawan aku mkn...^^



Bahan2 yg aku gunakan ialah tepung gandum,yis,telur,garam & gula...then aku biarkan selama beberapa minit sampai adunan itu kelihatan mengembang sebelum mula menggoreng..okies selamat mencuba "donut--secreto resepo"...**]


sempat lagi!! adoii....


jeng---jeng...



kawan aku ayu..bukannya nak tolong menggoreng tapi tolong makan ada la..siap je goreng terus dia makan..--nasib aku buat byk..kalau sikit, habis kwn2 yg lain x dpt mkn..hehehe^_^


time panas2 letak gula kat ats buat ala2 donut..lagi sedap..tapi aku suka kosong je la..=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...