Tuesday 12 May 2009

nadai cerita..



urmm.....exam midterm kmi bru ja ngelebus heee')....bc ga masa rilik2 mimit nganti ke ka mula stdy baru..[konon ja la rilik2..hehehe]..and---lemai td tetiba kwn ku[ana] send mssg ngagai ku ngemai bincang pasal asgnment subject partnership law sama2 ngena YM-pukul 10pm ko ia ---masa nerima mssg ana nya plak aku tgh syok meda telenovela 'LALOLA' ba TV3 and langsung nadai teringat walau sebesai 'tungau' sekalipun yg kami to bc asgnment...aduss...[peresa ku tong gula kami td nadai ga semut..tp kati ga aku tau ulih lupa pasal asgnment nya..huhuhu]....ku tgh ngaga asgnment law nya meh to...kena submt ari 4 to...').tp sempat ga melencong gai aciapai kito..heeee^_^..


****pic aku enggau ayu--mlm sebedau exam partshp.law..hohoho..

colourful seh gamal nota law ku^_^!!....[ jampat mai ga mata 'bekulat' enti nyu maca nota celum burak ja..heeee]..--nyu bekena ke cermin mata indah ga ish..ish..')



to siti gik....enda nemu nama kebuah kenya...hehehehe..[nasib aku enda milih course LAW suba...enti pia..TIDAK PUH SAYA MACA SAJA!..huhuhuhu..--short sem to langsung nadai kira2 tapi MEMBACA ja..rilik kalkulator ku..]^__^**




**selalu discuss asgnment enggau bala kbn ngena YM maya mlm ari..JIMAT credit.....[nadai ndar tai ke ditusi ney...ignore ja la..heeee....] okies..tataa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...