Wednesday 27 May 2009

kelas Company & Partnership Law

hye...

minggu depan dah nak final exam daaa.....pejam celik,--pejam celik [tapi rasanyerr belom lagi celik2] tengok2 dah nak exam lg dah....huhuhu....kalau nak kira pun, exam mid term kitaorg baru je habis 2 minggu yg lepas [skrg short sem just 3 jew stdy]..pastu plak assignment berlambak2....then cari nota lagi..dan yg "bestnyer" sampai mmbuatkn kepala ktgorg pening ialah mencari bahan untuk presentation bagi subject CREATIVE & INO'TVE bg setiap minggu..huh!! *(_T [masih ingat lg time buat assignment company law..satu mlm x tdo..akhirnya..siap asignment lebih kurang kul 8.30am--mandi--pastu pegi kelas LAW dan....mmg x menghairankan ramai classmate aq yg x dpt hadir untuk kelas UCS[8am-10am] bcoz terlajak tido**ade gak teman aku erk..heee****sekali sekala jew la..**]....

dan kat bawah adalah pic aq ngan kwn2 sekelas masa menaip nota bagi subject *CO' & PARTNSHP LAW--..apa-apapun aku dah minta permission lec'r kitaorg tu dlu sblom ambik gambar tau--**janji siapkan kerja dulu..heheheh...layanzz...!!

Madam Hamidah & suasana kelas yg sempoi..semua bz ngan laptop masing2..hohoho [mne plak aku erk??..hee]


peaceee!!!..."V"..^_^T_T


heheheh..sempat lak buat pose macam-macam time klas ni..kuikuikuikui..0_0


aku,ana,azam & khaidir....kekekek..[.alahai cam bebudak lak..kekekeke]--mayuh mai penumbuh bala ney..heeee


bersama 3 gadis cina yg kiut miut dlm klas aku ni0_0..muahhh!!!..hahaha..**nope les' ok!**---[kiri-ana,meiky & lee]


ambik gambar..suka bergambar....."buat gambar"..hehehe..[pose jenis ape lak aku ngan ana buat tu erk..hohoho..*tersekat sumthin kat kerongkong**..haha]


hahaha..mimik muka Khaidir(baju biru)..kekeke cool la konon..hehehe..& aksi*++:)


hohoho....okies...hehehe..kekeke..hihihihi..kuikuikui..heeeeee:)**



okies..thanks to all espicially to u--- Madam!!^_^ [klik to- see larger image]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...