Monday 17 November 2008

Salad Iban

Taja diau ba menua melaya..tang 'selera' aku sigi tetap iban seh....hehehehe. Kawan aku Ana baru plai ari miri..biasa la plai ari menua nyin mayuh tai bai ia..(belacan, tempoyak,kasam,daun ubi,daun ensabi...)..so utai paling tumu nyadi 'mangsa' tua ianya daun ensabi..ba menua sh alam to ni bc daun nya. Bc kwn tua ia nanya nya sayur apa, tua ia madah nya sayur 'wasabi' ke bc ba sushi nya..hahaha berentak meh kwn tua nya dikemula ke tua ia..lepas nya, beberapa ari yang lepas baru ia teringat ke daun ubi ia ke empai diempa, 1stly ia ka nutuk daun ubinya..tang enda ga nyadi..last2 empa sambal aja..gaga ke sambal belacan dah nya daun ubi nya just masak 'celur'ja..kena nambah ke 'salad' nya, tua ia meli timun enggau kacang panjang..waduh!!!! nadai peda pending sepiak maya makai 'salad iban' nya enggau sambal belacan+tuhau.(tuhau dgaga ari 'upa kecala'..hehehe)

...........................PUCUK UBI/DAUN EMPASAK.......................

..............BUAH RAMPU 'GIANT'(LABAN BELI BA DIA:)/TIMUN.............

.........................KACANG PANJANG/BUAH RETAK.....................:)...

nya meh semua salad2 ke bisi diempa kami sekaban ari nya.....peda kita gamal daun ubi nya..taja bakanya..laku sih..hihihihi..alah kambing..bala nyu baka ke enda kala makai utai setaun maya dah ka makai utai..hahaha..enti ba rumah urg amat labuh saham makai stail nya...alah ekonomi us..enti dah ka..hihi:)P


to gamal sambal belacan ke digaga kawan aku ana, pengeka aku makai pedas tapi anang ga terlalu pedas...tapi sambal gaga ia to amat raya sepi aku...berasap pending aku laban nya, nyu ati 'seduk' tudah aku. enti ka nunda resepi sambal gaga ia to tau ga..tutuk belacan+bwng+limau(nadai limau cuka la)+cili padi segemgam..huhuhu pedas....tapi sodap..hehehe


sapa enda kala makai tuhau???? tuhau to digaga ari 'upak kecalak'..aku pan baru ka makai utai bakato..suba kala aku meda utai to tapi bau empangau cium aku..tapi tuhau siti to nadai bau malah sedap banget..hehehe..cuba jgn x cuba..^_^


tuhau campur sambal belacan ke pedas tadi....keni ke asai o?? sekali ku dah nyepi alu ka belama ..sedap amat tuhau to campur sambal nya (taja gambar tuhau+smbl belacan to enda potogenik)...enti empa ngena asi angat amat enggai bebadu makai...hahahahaha musnah diet aku...xpe2 janji makai sedap.:)


hehehe...nya aku ngasuh wartawan nulis nama aku aja ba surat khabar borneo suba..laban aku enggai ke utai bakato nyadi ngagai gambar aku..nyu tinggang tudah batang daun ubi gamal indai tuai to neh...(hehe...ingat kenangan pansut ba surat kabar maya pom 3 suba:P)....: *SEKADAR GAMBAR HIASAN:)


pengujung endal, laban sigi udah nyera ke asi empa ngena sambal belacan, enggai pan enda muka ga ana periuk lalu nyungkit asi sejemput..aku taja dah full mat..enggai meh nda nyeput..hihihihi....."asi untuk idup"...no asi no life...kkekeke;)

2 comments:

Ibankiih said...

apuu..amat tetenguk endar aku ke salad iban kita nya ndu'...ngalau ke aku arr...nyera asai nyawa meda nya arr...

Aciapai said...

okes fren....ila ku ngalau k..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...