Monday 24 November 2008

mOnDAy pROblm



nama tai ka tulis ku sari to o?? errmmm.....aaa dah nemu ku;) aku geram mat enggau kawan ku(ayu) pagi td....gara2 laun dani, aku and farah pun sama2 'terlaun' masuk klaz laban nganti ia....time aku call, ia madah " tunggu saya 5 minit lagi k..5 minit, tunggu tau"....tunggu punya tunggu...empai ga ia nurun, aku and kawan ku siko nya pan dah mula enda senang berdiri laban time klaz dah ka mula...kira2 sepuluh minit dah nya baru muncul muka ia.....taja dalam ati din geram and ish3 asai ati, tapi sempat ga tetucum meda gamal kawan ku ke lewat nya td...berupai amat enda m-_-i pagi..kakakaka..(sori ayuu, sya tulis pasal ko kat blog ni..hihihi)...datai ja terus ia minta sori berkali2....ia madah terlanjur tinduk..so temu la jawapan....gerenti ia nya enda m-_-i pagi;)..so apalagi, kami bertiga pan bejalai baka 'roket' laban dah laun......nasib ga pintu klaz enda dikunci lecturer..enti pia..mampuss!!!!!!!;) anyway...susah senang kawan tetap kawan...janji kawan enda mamam kawan....kawan mcm 'devil' plz elakkan, lambat laun kitai ulih nyadi 'satan' rampit ia..hohohohoho

to my kabans...gue sayang sama elo semua...:P



Sweet things are easy 2 buy,

but sweet people are difficult to find.

Life ends when u stop dreaming, hope ends when u stop believing,

Love ends when u stop caring,

Friendship ends when u stop sharing.

So share this :X with whom ever u consider a friend.

To love without condition... ......... .........

to talk without intention... ......

to give without reason...... ......and

to care without expectation. ......is the heart of a true...(:AcIApaI;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...