Monday 10 November 2008

Freud de Melo


Freud de Melo ianya lelaki ari Rio de Janeiro, Brazil ngembuan fobia ke dikumbai urang taphephobia ianya perasaan takut terkubur hidup-hidup. Kena muai ati takut ia nya, dia lelaki ke berumur 78 taun to ngali lubang kubur ia kediri empu alu diau dalam santubung.Taja pan pia, lubang kubur ia lengkap enggau TV, water pitcher,air vents enggau dua makeshift plastic tubes ke digaga ia nyadi ke megaphones ke di kena ia berhubung enggau dunya luar.

Freud madah "I have awful, awful nightmares of trying to dig myself out from underground".....(aku bisi mimpi jai ke amat ngenakut ke aku tentang cara ke dicuba aku ngemansut kediri empu ari dalam tanah, >lebih kurang bakanya la ko ia:)

Pengidup ia ke nyelai nya narit mayuh ati bala pelancong. Nitih ke utai ditulis metro.co.uk, Freud kala nyeraoh(shouted) munyi to: "Tolong aku! Datai jampat! Aku terkubur hidup-hidup!" Taja pan pia, kebendar amat Freud to td just ka ngetes ke suara ia aja ba plastic tubes ke digaga ia nyadi megaphones ke di kena ia berhubung enggau urg luar...macam2 perangai kitai mensia neh.Enti fobia utai gelap nama deh?? kala ga aku maca tapi lupa gak.:(

*enti ka nemu lif sepiak kanan ba tingkat aku to gelap..sori ja la enti ka ngasuh ku ngena lif nya..hehehehe...sesaiz ngena tangga lo^_^*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...