Thursday 30 April 2009

My Sweetest Day!- [30/4]

halo semua....lama enda betemu..enda berasai peda dah ga tuai ku ney heeeeee:..yang paling best-today is my bday!!..bday gurl la kiranya kan...[sweet 20..cewahh!!]

sebenarnya bila jam tepat gai kul 12 tgh malam kemari ku rasa sedih amai2....kebanyakan kawan2 ku ke jauh ari ku dah send mesej 'HAPPY BDAY' gai aku..tapi kawan2 housemate ku buat muka selamba ja gai ku....nadai siko pun ingat pasal bday ku....nyu baka urg putus cinta ja asai meda reaksi bala housemate ku ngaga muka selamba bakanya...{ke lagu ja la..hehehe}..biasanya enti bc bday salah seorg ari kami sure pukul 12 tgh mlm kami celebrate sambil makan2....last2 ku madah gai kawan2 yg aku ka tinduk awal mlm nya...[sebenarnya terkilan mimit la ku mlm nya..kuakuakua..-org jauh2 ingat bday ku tp kwn2 ke sigi 'setoto and sebantal ngau aku tiap2 mlm nadai siko ingat..huhuhu-sedih la kunun..keeee]

tapi....bila ku dah ka tinduk....kawan2 ku ngucap bday gai aku...dah nya sida ia mantai ke muffin bagi menggantikan kek bday ko sida ia....[nyu terharu asai taja nadai kek..heeheheee]..then tiba2 kawan ku Niniey nutup suiz lampu sambil nyanyi bday song ramai2..aku pulak nadai nemu rancangan sida ia blurr semacam ja..rupa2nya kawan ku Tqa mai KEK Harijadi lengkap enggau cahaya lilin ari bilik tdo ia..rupa-rupanya semua sida ia berpakat nyadi urg terakhir ngucap bday gai aku mlm nya....kek pun di lalai ke sida ia dlm bilik tdo kawan ku ngambi aku enda sedar akan rancangan sida ia nya....heeeee..berjaya mai rancangan sida ia nya...nyu baka urg ke frust ku meda 'muka selamba' sida ia sebedau nya..kekeke....lagipun sida ia nemu ku terkilan tapi saja ja sida ka meda reaksi ku....^_^ sampai nya ja la cerita ka kongsi ku....cerita lepasnya biarlah rahsia..heeee;)


=present ari cua,niniey & fathi....so ku namakan 'anak' ku to enggau NIFACU..heeeeee muahh!!!!! TQ my plen...bc nganti panggal but ku..^_*)


time aku kena 'bang bang boom' ari housemate ku..heeeee..bru ja ka tinduk maya to...tetiba ja bc bday surprise...(^_*)..terharu la kunun..heee


nya la gambar muffin ke nganti kek bday ku...tapi..kek bday ku ke sebenar bc dalam bilik tdo kwn ku Tqa....ambi bc surprise la ko sida ia heeeeee.....

terima kasih kat sumer kawan2 gue yg sentiasa ada time gue happy mahupun sedih...
^_^-teng qu' veli mas kos b'ing my plen-*luv lynn..


***ka nyimpan 2 btg lilin bday ku sampai tuai.heeee..sempena 20 kunun..heee****

2 comments:

Mr.J said...

Happy Bday./

Regard

http://bungaipengrindu.blogspot.com/

marin said...

hi,
the day of love and romance has come ,
search the most exciting whatsapp quotes and images for your loved ones by visiting this link www.happyvalentinesday2016images.com.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...