Wednesday 22 April 2009

aarrgghhh!!!-huhuhu-

akai dai.......!!!

*(..sepanjang minggu to semua hari penuh enggau aktiviti..antara pengawa penting ke 'wajib kerja' aku ulih ga baca ba baruh nya enti rajin maca..heheh...[ayat2 ke tulis ku nya pan enda entu 'behapa' endar..paham2 aja meh..lelak ka mikir ke ayat2 bungai2 tgh malam to....okies:)]

***nya ia dey....; [hari1-hari minggu]
-ngiga bahan(recycle item) untuk project creativity and innovation
[assgnmnt 1] and wajib present minggu depan

-wajib hadir untuk 'menganalyze the flow' pasal event ke dianjurkan oleh FBMP Department ianya event pasal 'launching ceremony for accounting international study trip to surabaya' [enti ku ngau enda ga apa kan..huhu..],

-ngaga 2 asgnment[1 presentation] untuk subject UCS1173 and........yang paling mendebar2kan ati ianya hari enam to aku bc exam MUET..huhhh!!

*luar kuliah plak sibuk ngau
-meeting pasal aktiviti 'Coffee Morning' ke dianjurkan oleh Catholic Student Society [CSS] MSUPTPL maya 26/4/09 to ba CDM [church Divine Mercy] and aku kena nyiap ke bala sida brochures, banner harga, nyiap ke menu..semua kena siap sebedau ari 6 to..huhhh!! and dalam BUP AKTIVITIku, lepas exam MUET, aku kena join meli bala barang masak untuk menu 'coffee morning'...lemai nya aku and ana dtugaskan nguring 150 nugget + sosej ba umah ku dto [mayb lepas nya enggau sunset mass]..Then, hari minggu terpaksa dani kul 5am..coz bertolak ngagai CDM pkul 5.3am...huahuahuahua...agi ka mai mata tinduk time nya..huhuu

apa2pun hari minggu to lepas semua siap...aku ka 'berkasih sayang' enggau katil and bala sida pilow2 ku..heheh....^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...