Tuesday 8 November 2016

Untitled


8/11/2016

aww meoww!! i like to cuddle too..


Baka aku ngau kakak ku. Everytime ku tinduk sigi skill tok jak selalu. Teringat maya kakak ku kawin suba. Dalam famili semua happy just aku jak enda entu berapa happy laban ndai agik ngau aku tinduk bakatok. Siap ulih nyabak gik maya tinduk haha. Sampai diato ku still rindu ka tinduk merap kakak ku bakatok owh. Bila zaman U, bala kaban pulak nyadi mangsa cuddle enti tinduk sepiak. Enti teringat lawak and rindu pulak bala sida. Ari mit selalu diberap bala ayak ibuk last bila besai nyu nyadi habit merap orang. Maya bc nerima berita gaga or happy kadang ulih jak aku merap orang ke nyampai ke berita nya or orang ke sepiak. Nya kakak ku kala mesan, anang sengapa orang berap dik ila ko ia. Ukai orang semua sama baka kitai. Bc ia ka diberap bisi ia enggai. Kadang bc orang pikir bukai. So, start arinya aku belajar control merap orang sebarang. Tapi bila dik dah nyadi cuddler..tusah ka madah ku haha.. Nangka nya aja meh, nda nemu nama utai ka tulis gik ku hehe..keja2

TQ.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...