Tuesday 24 January 2012

Easy Flower Collection



Hello my sweet flower readers.......

Saya ingin mengucapkan Tahniah kepada kawan saya, Wee Hiong Ching (Howard) kerana berjaya menjadi business partner untuk Easy Flower Collection, Puchong.. So, sesiapa yang sedang mencari-cari tempat untuk menempah atau ingin membeli bunga-bunga segar bagi sesuatu acara atau untuk dihadiahkan kepada someone special bolehlah berkunjung ke EasyFlower Collection yang bertempat di 54G, Jln Puteri 5/2, Bandar Puteri Puchong, Selangor atau call 03-80601598 (Howard:016-8963335) Semua design bunga di situ dibuat oleh pakar bunga arranger yang mempunyai pengalaman bertahun-tahun dalam mengubah bunga....tak percaya tengok la sendiri atau boleh click FB page EasyFlower Collection ... :)=  

Gambar di bawah di ambil semasa Convocation MSU KE-10 (8/1/2012) iaitu sama tarikh dengan perasmian kedai EasyFlower Collection. Saya tidak terlintas langsung pun yang saya akan "join" mereka bertiga ni menjual bunga sebab ada hal lain yang perlu diuruskan kat kampus..lagipun tinggal beberapa jam lagi untuk kami pergi ke perasmian kedai bunga tersebut di Puchong...tapi bila melihat "kemeriahan" mereka bertiga ni menjual bunga saya pun rasa tertarik..then selesai je urusan kat kampus saya terus pergi ke booth bunga mereka and automatically menjadi flower-seller-girl. Saya masih ingat kami berjaya menjual habis bunga sebelum acara Convocation selesai dan terus rushing pergi Puchong...nasib baik "booth" bunga hanya dua buah kotak panjang yang kosong, senang la nak kemas..:D


Sempat juga snap gambar...:)=

SUMMER SMILE!!! :)
Wee Hiong Ching, Raymond & Eric Wee


That's ME in the middle..;)= 
(Tip nak jual bunga laku mesti ada "bunga" yang menjual bersama...cewahh..hehe)


nomu nomu nomu nomu nomu chua!!!...XoXo*_*


 Tengok booth kami (gambar sebelah kanan)..Walaupun hanya beralaskan kotak panjang yang kosong akhirnya semua bunga berjaya dijual habis dan kami merupakan 1st booth kemas awal :)) ...thanks!!

*
*
*
*
*
 MAKAN ITU KAMI *_^

 
Inilah geng-s yang pergi perasmian EasyFlower Collection, Puchong....:D


CONGRATS!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...