Friday 26 March 2010

yeay...habis final exam..cuti sem ;)

akhirnya dapat juga aku kembali ke blog aku yang tak seberapa ini ;p!

lega....final exam untuk sem3 aku dah lepas...sekarang mula la cuti kita org..cuti sem just seminggu je kali ni ;(...

ramai member aku sambut birthday musim exam hari tu, .....so sambut ala kadar je..;p..

nak tulis ape lagi ek>???...emmm malam ni aku blurr nak tulis apa...

aku ni blogging sambil main farmville kat FB..tu pasal la otak aku ni beku kot nak menulis...lama aku tak berladang kat FB ;p

lagipun malam ni baru malam pertama aku habis exam..so terasa plak nak enjoy FB puas-puas...boleh la kan..kekeke...jumpa lagi..;p;p;))



last day exam ;p

____________________________________________________


***EARTH HOUR is back!!!---27 march*****

Turning my lights out tomorrow for earthhour. [8.30pm-9.30pm]---You should too ;p

*_*SAVE THE PLANET.!!.*_*


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...