Friday 23 January 2009

mmbungkus----^[muffin cake]^!

emmmm.....makin hari makin berlambak asgnment yg lecturer bagi...tapi hari ini saya dapat juga blogging:)pp:)

semalam housemate saye yg ambik course DMLT[Dip. In Medical Lab] ada menganjurkan talk tentang surgery in the treatment of disease[last project 4 mentor-menti] mereka....tetapi,,saya bukan nak menceritakan pasal disease2 ni semua...x mainlah..saya mane pakar benda camtu..just cikit2 jew..[hehehe]...kalo nak tau pasal debit-credit dlm accounting tu boleh la..k:) Sebenarnya saya just nak ceritakan kisah kitaorg kat umah malam sebelum talk tersebut..+memandangkan susah nak dapatkan sponser untuk project tersebut..Cua a.k.a fatin nasuha menelefon ayahnya saat2 akhir and minta ayahnya jadi sponser...hasilnye ade kat bawah tu:-


muffin2 yang diborong oleh niniey and cua di giant sec13 shah alam.....**sempat juga ambik gambar sebelum memulakan kerja 'overtime' memasukkan muffin2 trsebut ke dlm plastic....*:)-dari kiri; aciapai,cua.niniey and nisa(x brtudung)-


'ganas nyer ko cuaaa..., mee aku pon ko nak lahap ek...hohooho'...


'cutie cake'..yg aku booking..tapi malangnye hajat x kesampaian....semua abis kena makan ngan student yg 'bam'2..huhuhu...kitaorg semua belum lagi merasa muffin tu sebab takut x cukup and memang btul x cukup pun:(...anyway cua janji nak beli lg kan? hehehehe ingat saye tau cua...^_^..pandai cua and nini pilih muffin tu....semua puji sedop..hehehe:)...tq GIANT cuz mengharumkan nama2 sahabat gue..hahahah


siap suda...!!!!! sebenarnye saya just pemerhati and jadi jurugambar jew... ^_^sorry la k...manyak asgnment ow...skrg pun still ade asgnment lo..huhuhu...

cua,niniey,fathi: im so sorry sb x dapat datang utk talk yg korang anjurkn semalam k..huhuu..[saye abiz klas kul 1pm and talk korang kul 2.30pm...balik umah trus masak-lapar ow..hehehe jgn maree..hihihihi...pastu aku kemas buku2 ats meja kita tu taw..okies..*cua.....nak muffin!!!..hehehe:)]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...