top social

Saturday, 24 January 2009

budaya meludah afrika..

Untuk pengetahuan anda, salah satu cara sapaan dalam masyarakat Masai di Afrika ialah dengan meludah antara satu sama lain. Pelik betul kan cara sapaan diorg? Korang jangan pulak buat kat Malaysia ni..Tak pasal-pasal kena pelempang free nanti.Tapi lepas ni, kalau korg ada berhayat nak pergi melawat Afrika, janganlah terkejut kalau ada orang ludah korg....

bayangkan org yg meludah kita tu ade selesema...uiikkk..hijau lagi tu.huhuhu haru biru...apa2pun tu mmg budaya diorg kita kena hormat..baru org hormat kita balik kan..^_^

**enda puh ku enti t bc 'dak'..hijau kekuningan..hehehehe...tambah2 enti orgnya ngeludah(menyapa) kitai..tym mulut kitai tgh rangap2..huhuhu..so..anang makai pala ikan 'belau' enggai ke..rerangap nganti lalat..hihihi^_^**

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...