Sunday 2 December 2012

Giant ~


Nak cite apa??? Hurmm.... Sebenarnya tak ada apa-apa nak cite la...hueee :))) Susah sangat ke nak cite?? alolololo cite je la..ceciter...ceciter...ceciter.....hahahah 
(nampak sangat peminat Hantu Kak Limah Balik Rumah ~ toingggg! :)x

Termenung depan laptop kecikaku lama-lama... kepala senget ke kiri, otak pun senget sekali....fikir nak tulis apa kat entry kali nih. Tempat memproses maklumat beku da weh.... Eh, jap jap tetibe terfikir ~ kalau kepala otak aku senget maksudnye, maksudnyer,... maksudnyeeeerr,....maksudnyeeeeeeeeeerrrrrr....rrrgghhhhhh.... haaaa......Takde Pape!!!!..hahaha kompem senget \#_*/~

**********************
Oh yea aku nak bagitau korang semua, yang aku bru je balik meronggeng dari Giant.. 
(yo ~ yo je kate baru balik sedangkan waktu sebenar balik dari Giant ialah tiga jam yang lepas..haha apa pun boley la machaaaa yereiiii!! :)~ 

Kalau yang biasa pergi Giant time hujung-hujung minggu ni kompem tau kat dalam Giant tu boleh dapat makanan & minuman  free... betol tak??  hahaha free la sangat ~ (mata hitam pandang ke atas tangan di dahi sambil mulut terlopong) aaa...aaa.. gerenti korang terus imagine camne la muka korang kalau buat camtu ek...hahaha canteq tapi beng**g!  Hari ni aku pergi Giant just nak beli makanan untuk aku sarapans bukan nak makan or minum free tauuu.. :)] Tapi kalau dah ada Promoters MAKANAN Bersama Makanan Freenya memang aku akan singgah sebentar and then buat-buat tanya harga untuk satu product makanan tu brapa pastu gerenti si promoters tu akan bagi rasa makanan or minuman dalam cawan keciknya yang kiut!!..tu yang sedap tuu..hahaha dasar No Shy! So, bagi yang takda bajet nak lunch time hujung minggu boleh la pusing-pusing dalam giant yea..hihik #_#

ta-daaa~~ Inilah dia makanan yang aku beli kat Giant tadi ~ bajet untuk sarapan selama 5 hari berturut-turut..yogurt Nestle fat-free la uols.....makan ni boleh menyebabkan proses membuang menjadi lancar..hehehe tak percaya?? lantak la korang nak percaya ke tak, yang pasti aku senang sikit nak bearraq kalau dah makan benda ni..huahuahua adios!



ada juga la cite nak kongsi bersama..haha okiee dokiee kongxi kongxi~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...