top social

Wednesday, 20 January 2010

wahai si bawang.......


emmm..........x sia2 aku ambik gambar time bawang ni mula2 mengeluarkan 'daun' dulu.....sedar-sedar dah besar panjang dah si daun bawang housemate aku ni,- bawang si Nisa-...hehehehe hayatilah gambar-gambar ceria bawang kat bawah tu yea...*_*



daunmu ketahuan---




sempat lagi pose kat r'cookr!..hehe

*
*
*
beberapa minggu kemudian...


inilah dia dah besar dah....


hehehe^_**

*

*
*
cerita bawang pun aku nak masukkan dalam blog ini juga k??--tapi tak ape la kan janji bukan cerita yang menyentuh sensitiviti orang lain sampaikan kecoh satu swak.....--emmm jangan terasa la pulak yea si kamu, hani.0_$..nak bawang???



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...