top social

Monday, 7 December 2009

jalan raya 'Rojak' tanpa kemalangan!


sesiapa yang blurr dengan tajuk di atas just klik & tengok video di bawah..aku 'kurang' tahu nak aplikasikan ayat yang mana satu bagi jalan raya yang sibuk camtu....>emm...siapa la aku ini kan, hanya pejalan kaki di lorong-lorong kecil...-[oppss!!...bukan aku tak suka berjalan di lorong-lorong besar tapi memang 'lorong' itu orang selalu kaitkan dengan perkataan 'kecil' la kan...kalau ada la lorong2 besar pun gerenti salah satu ruangan di lorong itu adalah lorong-lorong hitam.......kuikuikui*_6...melalut 'sikit' pulak aku ni ek....sekali sekala la..kalau dua atau tiga kala takut kala jengking pulak melintas di sebalik "lorong-lorong" itu..huahuahua...

okies..scroll down je la..nanti tak habis-habis pulak cerita lorong kecik besar ni..hehehe..olrite!



Gambar di atas menunjukan keadaan jalan raya yang sangat sibuk dengan kenderaan yang lalu lalang...jika diperhatikan, tempat tersebut ada mirip jalan raya yang ada di India .... [kemungkinan besar memang India la kot, sori le kalau salah..hehe]...setiap kenderaan sibuk lalu lalang tanpa ada lampu trafic tetapi yang "salute-nya" tidak ada satu pun kemalangan berlaku.....**Gue betul2 tabik springggg sama pemandu-pemandu yang drive kat jalan macam tu...hehe..terror btul "cari jalan"..**



bayangkan kalau suasana jalan raya kita disini macam suasana yang ada dalam video tersebut, gerenti ramai yang "say buybye"...siaran berita terkini pun akan sentiasa mengeluarkan berita mengenai kemalangan jiwa...;(

8->emmm apo den nak kato...hi..hi..crocodile ler..tomorrow never die...so, please dont cry..bla..bla..bla..terkeluar topik pulak...jangan mare lerr...kiki*_&

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...