Saturday 27 June 2009

Just 4 Micheal Jackson..>we'll miss you..R.I.P bro!

Boleh dikatakan semua orang di muka bumi ini sedia maklum bahawa King of Pop/Micheal Jackson telah meninggal dunia pd 25/6/09..Perasaan aku still lg x percaya yg "pergi" itu adalah Micheal Jackson iaitu seorang yang sangat aku minati serta kagumi dr dulu lg walaupun beliau dipenuhi dgn pelbagai kontroversi. Sikapnya yang sentiasa berkerja keras dlm melakukan sesuatu agar nampak sempurna merupakan inspirasi terbesar kpd ku dlm melakukan sesuatu perkara...walaupun MJ telah pergi selamanya...his music will live 4eva...dan aku sentiasa buka internet untuk mengikuti setiap perkembangan mengenai jenazah beliau serta nasib ketiga-tiga org anaknya[Prince Micheal, Paris & Blanket].....SOOO SAD=(

***dan awal pagi tadi..aku pergi kedai runcit gara2 nak beli newspaper..and bila sampai kat kedai tu,aku rasa rugi kalau aku x membeli setiap paper yg ada menyiarkan berita mengenai kematian micheal jackson....last sekali aku ambil keputusan utk beli setiap satu newspaper yg berlainan jenis yg ada dijual kat kedai tersebut...[METRO,BERITA HARIAN,STAR,NST&KOSMO] walaupun berita dlm paper tu aku boleh baca online..tetapi rasa x lengkap kalau x baca paper..: & kwn-kwn ku tak heran bcoz mereka tahu aku buat itu hanya kerana insan bernama Micheal Jackson!< "This Is It".. **Tears** R.I.P Micheal!




















************************************************************************************

-26/6/09-
Such a sad time;(.....Awal pagi jumaat [nak pg klas Taxation],saat air mata x tertahankan apabila mengetahui pasal berita kematian MJ..seolah-olah menerima berita kematian keluarga terdekat...kawan ku AYU sempat mengambil gambar serta meminta biar brtenang...[never forgotten!! still cant believe it!!..R.I.P MJ!....=(**I am so heartbroken..I wish this was only a nighmtmare...aww..it's not! thank you for inspiring me..Micheal!..I will miss u...
c U in hEaVen^REST IN PEACE bro.....


-------------------------------------------------------------------------------------------------

baru empai lama (19/06/09) maya ku cuti gawai ba menua, ianya mlm ku ka plai gai sh alm to baru...ku nundi family ku..ianya ku madah gai cda ku ka melamar Micheal Jackson dah abiz blaja to & ngasuh cda besampi ngambi impian ku nya nyadi nyata=([bcoz ku final sem diato]....and time nya pun aku ngau kakak ku syok meda video2 konsert MJ ke didownload ku ari utube...selain ari nya...setiap kali nama MJ disebut dlm rumah gerenti bc suasana hepi & betundi pangan diri..secara enda langsung time ku ingat ke MJ terus ku ingat family ku ba menua...sigi dah diplaba k aku..maya 26/06/09 kakak ku trus mdah berita pasal pemati Micheal melalui message ngagai aku....pia mega kakak ipar ku trus telefon lepas ia meda berita terkini ba tv3 and madah ke Micheal Jackson udah parai... and last sekali ku telefon gai abak ku..and abak ku madah enggau nada sinu-"dunya sunyi nadai ia" ko ia....besampi meh kitai ngambi ke roh ia besemadi ngau aman ...amen..^^^r.i.p..

***********************************************************************************

Rest in peace King of Pop


1958-2009 the King of Pop. Rest in peace Micheal...all the people in the world are gonna miss you...You're a legend and your music will live on!...You'll never be forgotten!..God bless you, your family & your friends..My heart goes out to your family and kids..We will never forget you and you will live forever through your music.
Legends never die!!!!!..

R.I.P. Micheal Joseph Jackson!..>=(


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...