Monday 28 July 2008

'mangkung tiang'

dua minggu ke lepas aku bc enggau kaban aku kenduri rumah baru ba selayang..mangkung tiang meh ko kitai deh..betul kan?? ngica ke sopan dpeda, nya meh tudah aku enggau kaban aku ana ngena baju kurung enggau selendang, bala sda ke bukai sgi belabung magang2 baka 'indu kunyung'hahahaha...ka nyadi ke cerita selendang ke dkena ati melurut ja, nyu enggai lekat ba pala..

pengawa ke 1st gaga bala cda ianya macha surah yasin..aku n ana just duduk ja ba teluk 'menua'. pelaba ke bc ke enda nemu tua ia to non-muslim ngumbai tua ia 'cuti' kot, laban bc bala cda ia nunjuk ke muka hairan ja..mayb baka laut mat kot tua ia laban berselendang ala2 siti nurhaliza..cewahh!!!!

utai dempa sgi nibuh sebut la sigi mayuh..abis musnah diet aku..huhuhuhuhu ka pen enda sgi datai ka makai utai..tapi enti bebanding enggau manuk pansuh, bala upak mulong campur $@$* serta 'matal' waduh, jauh banget sepi ku...nyamai2 meh tai bukai..alah meh kasak lauk kitai..ceyyy...steady iban!!!! pulai ari nyin nyu lemai ga..nya meh kami tiga ngangkut lauk ke lebih bai pulai laban nyangkung bala kaban ke jelungan ka enggau..ketegal bc class..enti kumbai lelak enda ga laban aku just enggau ngangkut pinggai mangkuk ja..tapi enti ka madah lelak makai tau ga laban ati makai start meh kenduri sampai mlm datai ba rumah.ati mamam, mamam,mamam..aduss!!! betelesak bala cda lemak enggau bala ke sewaktu enggau ia hehehe..

indu dara iban ke 'berkepan', laban ka ngabang ngagai selayang..ketegal bc kenduri ka makai capi^...^hahahaha


ana enggau aku minjau katil laban ka bc pic ba katil ala2 katil pengantin baru la katakan


indu ke betudung nya meh (naza nama ia), ngemai tua ia ke ba belakang nya ngabang mangkung tiang rumah 'mami' ia..ibuk ia la..


nama anak mit tu akmal..sg mancal ia to..mula2 malu cit ia dah nya baka kera..hhohoho


tu ia akmal ke mancal td..abis pp ia cium bala indu dara iban hehehe...masam ja gamal^..^


teberunsai2...tu gamal tudah aku abis pengawa..ala2 'ibu mithali' la konon hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...