Saturday 21 July 2012

Selamat berpuasa...

Hye...! Rasanya lama dah tak update blog ni. Bukan tiada masa tapi....entah saya tak ada alasan untuk itu.. :)~ Sedar tak sedar masa pun berlalu begitu pantas..hanya tinggal lebih kurang tiga bulan je lagi untuk saya menikmati title sebagai seorang "degree student". So, kepada kawan-kawan semua, saya ingin meminta maaf atas segala salah dan silap saya dan saya juga ingin berterima kasih kepada anda semua atas segala sebab sama ada manis atau pahit kerana semuanya telah memberi perasa dalam hidup saya.. ^.^

Saya juga ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua relatives serta kawan-kawan muslim saya yang menyambut bulan ramadhan tak kira dimanapun anda berada~happy fasting~!....btw saya sangat suka ke bazaar ramadhan...bukan hanya terpikat dengan kepelbagaian makanan yang ada..tetapi keindahan suasana bazaar itu sendiri hanya boleh dirasai di bulan ramadhan sahaja..(sape stuju sila  senyum tayang gigi ...;)=


xoxo lyn~~

(gambar tiada kaitan dengan yang tengah membaca atau mengeja.. )

kenalkan kakak saya di belakang..hueee ^_*




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...