Monday, 28 April 2008

apartment perdana

WELCOME TO MY HOUSE!!!!!!!! K aku akan bawa korang sumer melawat tempat-tempat yang MENARIK yg ada kat kawasan perumahan perdana dan kwsn2 yang sewaktu dengannya...jeng,jeng..............
wahai nujum pak belalang mana satukah rumah yg bernombor 307????? hahahah jawapannya ada di hujung jari sahaja..**
rumahku syurgaku............mayuh amat gari ke bdau buat nya...anang ujan ari!!!!!!!!
kiri-STADIUM MELAWATI kanan-STADIUM SHAH ALAM.
bangunan SYABAS..setakat ni org2 syabaslah yg bangunkan saya ngan kwn2 pd pagi hujung minggu coz mereka ada senam areobik...bising giler la tambah2 lagi rh saya bersebelahan je ngan gelanggang mereka.
MSU nun d hujung sana...cat bangunan nyer ala-ala tadika.....lawa apa!!!
pasar raya besar giant.tempat shopingku coz dekat je....enda sampai lima minit dah sampai..betul ker??????
gambar gue yg b'latarbelakangkan stadium shah alam.gayat sebenarnyer.....dari tingkat 9 blog 1.
kolam renang yang sentiasa menemani aku n kwn2 bila hujung minggu.kalau satu minggu xder g kolam ni x sah..terutamanya hari sabtu...nadai sungai kolam renang to pan nyadi meh...hahaha
inilah dia kawasan perumahanku.aku suka tinggal kat sini coz best n kwn2 pun sporting habis....petang2 macam ni nampak santai dan sesuai lepak kat luar sebab x panas sangat..peda mua ari nyin pan celum endar nganti ka laboh ja leka ujan nya kebuah enda panas.hehehe

HAPPY........PEACE.........

1 comment:

dysha_rin said...

wey gurl...d last pic u look like wanna 'berak' lols...btw..its look jz ok..i gt stremx ad..hehhe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...