Wednesday 5 March 2008

anak menyadi aku k tuai



nama anembiak to virginie menti.tang kami ngangau ke ia jenny aja.diato benung primary dua n school ba sekula cina ba johor.maia cuti to meh kaling aku ba rumah.enti aku keluar baru ia ka keluar enti aku enda,enda ga ia nitih ke mami n didi ia bejalai....ia to tadi uchu sulung apak aku laban ia to anak menyadi ku ke tuai ianya johnathan, kakak steve...agi mit suba kakak aku buan ia..dah besai plak bekaban enggau aku nya alai enti urang meda aku bejalai enggau ia urang ingat ianya menyadi aku aku pan angguk pala ja la....sekali sekala menipu enda ngawa kan...heheheh



apoo...kasak tuai to ia gambar anak menyadi aku(johnathan) nama ia steven banying tapi kami ngangau ke ia steve aja. akai dai amat bam steve to yg aku ingat maia umur ia empai genap setahun nyu udah makai mee maggie laban nyabak ka makai mee nya.kami seduai selalu begulai.ia to meh ngajar aku keni reti buan anak mit..enti pia sampai sarito enda meh aku nemu keni ka masuk k lampin laban aku empai kala buan n anak paling biak endar.

so, enti meda anak urang just pegai2 aja nya pan enda nemu megai laban kulit baby lembut endar...ia to memeng fotogenik laban maia aku ngambik gambar ia ia lalu ngerising ke mulut mantai k ngeli k baru tumbuh nya..abis ku ngambi gambar pan ia agi ngerising kediri nya ku madah gila begambar anembiak to..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...