Friday 15 February 2008

macam-macam

sudah lama sih gue x online...so gue nak lepaskan rindu gue la kot skrg nie...minggu ni gue byk kejo yg x important sangat...
paling first skali yg gue nak gtau ialag laptop gue kena virus trojan.I HATE TROJAN!!
so 2 pasal la gue cuti skejap..tp skrg dah ok dah...alelluia ko iban..tp yg sedihnya window vista gue trpksa change 2 window xp psl my cd 2 dah 'se-ke-res'hehehe so?????
gue sama ana...........


hari sabtu 2 plak kwn2 dtg umah n ana ajak kitaorg buat begedil sama2 coz dia pakar bab2 begedil ni n sambil ambik gambar dgan mcm2 gaya....unfortunetly all of our pictures was @#$%^&* coz of TROJAN.
so x dptla nak ltak gambar begedil kat blog gue ni..klau tak bleh la korang tengok mcm mana rupa itu begedil lo......
blurrrr!!!!!!



tapi x pe esok kitaorg nak sambut beday ayu>classmate gue...so kitaorg planning nak buat begedil n karipap coz sudah lama ana mengidam kan karipap kentang...sabar err..

isnin ni plak gue,ayu,ana,azam n kaider(itupun klau ikut) dah plan nak buat study group...tp tempat blm decide lg..rasa2 kat taman tasik 2 kot coz klau kat umah x best la....cari environment yg lbh fresh kan elok....tp takut x lancar la plak coz ktaorg ni giler2 kang2 x jadi belajar tp buat fishball meeting la plak dengan topik yg bukan2 (keluar tajuk) heheheheh.....skali skala x per la kan...

minggu depan>>study week coz minggu yg satu lg kitaorg final examination...STUDY2X!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...