Sunday 3 January 2010

This song makes me cry...


This is beautiful song but its also really sad and it reminds me of my late mum and has alot of meaning to me...**




owwhh...


I miss my mum terribly, it hurts!! it’s been almost 14 yrs she been gone now.


I wish more than anything that I could have my mom back & talk to my mom..........


but i cant..


--Please appreciate your mom and dad while they are here...


diz was just sumthin i wanted to write..please dont feel sorry for me..im doin ok!


--mum, i luv u 4eva!-

*


PS: i just want to add one more thing....*_*to my AbangS & my sweet Kakak--> enti kita bisi maca to, aku just ka madah, whatever happens aku sentiasa SAYAU ke kita semua and yg penting anang lupa ngagai APAI enggau INDAI' kitai ba rumah..enti busy sekalipun, please spend some time--call ke rumah, nusi pengawa, nanya berita seduai, Enjoy it while they are here!!..and thanks mega ngagai kita semua laban selalu meri support ngagai aku setiap kali aku memerlukan, selalu meri nasihat ti beguna ngagai aku serta percaya ke aku.. Aku bersyukur bisi kita semua, amen!......MAY GOD BLESS OUR FAMILY--I LOVE U ALL...



2 comments:

Mizz Coki said...

Owh, I dunno know about that and sorry ya. I know how does it feel. aku nda rapat la nggau mak aku tp aku rapat enggau apai ku. But God loves my daddy more than us so He took my dad away 2 months ago. I'm still grieving ditu. Tiap2 hari aku ngenang iya. Now, my Mom lah tempat ku mengadu kasih. +_+ Yes, readers..... love while u can. U will never know and realize one day how hurt it would be to be left by someone you love so much like your own life. Be strong adik ku.

Aciapai said...

oh..thanks sis cokelat*....
lama dah mak ku nadai, tapi ku still agi rindu ke ia sampai diato lebih2 g duduk jauh bakato..selalu ja rindu time kediri-kediri...tapi syukur ku bc famili ke caring...thanks God!

by the way..sabar ja meh ats pemergian Dadi nn nya sis...aku pun takut kehilangan orang ke paling disayau ke aku baru....it really hurts! Telefon ja la yg mampu aku lakukan kena berandau enggau parents ku ba menua ngambi sida nemu betapa aku ngambi berat and sayau kesida..apa-apapun be strong gai nn mega...*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...