Monday 25 January 2010

Looking 4 Housemates!


Attention!!


*

we are looking for housemates which is NON MUSLIM..from sabah and sarawak and student :) location: pangsapuri perdana sek.13 Shah Alam; 7 persons in the house
middle room: 1 gurl
small room: 2 boys/couple
intake:april 2010
deposit: 2 1 utilitied =RM 522
monthly: RM150 each
confirmation: before February 2010
facilities: double Decker
fridge
tv
kitchen
internet (streamx)

These are new house we will move in on april. house will be at block 2.

if you are interested to join us in the house..please email me k..dysharin89@gmail.com--



*
*
*
*
*


--**For ur infomation, diz is not my house^_^......Ini rumah kawanS aku, diorang minta aku iklankan kat blog ni...so, kalau korang ataupun kawan korang atau kawan kepada kawan korang atau korang-korang yang bukan kureng' yang tengah 'masyuk' mencari rumah sewa area sek.13 sh alam, bolehlah hantar email kepada alamat email yg tertera di atas.....maklumat peribadi anda akan dirahsiakan......ye ke?? lu pikir la sendiri..hehehe saje jeww.....keke..dadadah--opss,,say no to dadah....emm bila la aqu nak habis membebel nih...ok lew, pic kawans aku yg tengah cari rumah tu ade kt bawah ni mana la tau terserempak kat tepi jalan atau tengah jalan ke, boleh la tanya direct pasal umah heeeee...:



Anastasia

Tycca Willy and Phylz Phil
*
*
*



nak letak juga la pic aku ngan ana tIme majlis kahwin member kitaorang ni,--[khalizah]...hehehe=)

*
*
*
*
***Rumah gua sudah -nooo vacancy se'h^....-saja je nak bgtau even tho korang x tanya..hehehe...ok ler..buat housemates aku or my sweet sundunjedun*_* --> ila,naza,nisa,hajar,yus,rin & wawa thanks bcoz..emm.. wat a ??[Pua Chu kang..hehe]....apa-apapun kita tetap bayar bil sama-sama kekeke..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...