Thursday 21 January 2010

Pantun berkerat-kerat...


colour pink??? ada apa dengan colour pink??---siapa minat pink??..saya yakin ramai orang suka ngan colour pink...[ayoyoyoyo....ter'kontang' ayat betul la aku ni...banyak betul perkataan "pink"..takde perkataan lain ke??..aaa merah jampu!!..emm tetiba plak teringat buah jambu batu..adoiss...melalut dah aku ni oi........]---okey--okey, aku sambung balik..tapi kali ni aku cuba nak berbalas pantun ngan pica kat bawah ni...kekeke...okies..^^


siapakah dia ini?? [nak mula dah pantun aku ni..*_0]
*
*
berbaju pink berbunga-bunga, ada anting-anting di telinga kanannya..sibuk menjeling orang di sebelah sana...nak menyibuk ke atau nak mengada-ada...???..jawab2!..*_^
*
*
*

-- jawapannya mudah sahaja kok-->
*
ini perempuan bukannya singa,--pendamping setia si guitar hitam,
--jika ingin tahu siapakah dia--baca sahaja blognya tapi tolong jangan dispam...kekeke

*
*
*
*
*
*
*
*

siapa pulak ni???huahuahua


ini dia kerja gila,--gila tahap bateri lama,---bateri lama jenama apa? jenama ntah apa-apa pasal tu la kata gila...[oouiss...sebarang je pantun aku ni...sori la yea ibu-ibu, bapak-bapak, aku still normal lagi ni..hehehe...ayu betul bear kat atas tu pakai baju kurung*_^---pillow siapakah yg bear itu guna ..ssyyhh-member aku punye!-...]





p/s: im not 'pinky'...-->i love da color Black..but..tat doesnt mean im emo or gothic ok!...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...