Friday 28 August 2009

Michael Jackson still alive--(video trgempak!)

Michael Jackson Masih Hidup??? Masyarakat seluruh dunia sudah sedia maklum bahawa MJ telah meninggal dunia. Tetapi pernahkah jenazahnya dipertontonkan kepada khalayak umum?? Bagaimana jika Michael Jackson betul-betul masih hidup?..Sebuah video mengungkapnya...[I wish he was still alive :(..if X, RIP MJ..

Sebuah video yang menggambarkan bahAwa Michael Jackson masih hidup dan belum meninggal dunia.Dalam video selama 29 saat itu, Michael Jackson[baju putih] dilihat turun keluar dari belakang van koroner di LA sambil dilindungi oleh lelaki berbadan sasa dan kemudiannya memasuki pintu. Van tersebut memiliki number plat yang sama dengan van koroner yang membawa jasad Michael Jackson dari helikopter ke pejabat koroner di Los Angeles, waktu Michael meninggal.

Video ini diposting oleh LosAngelesCot24 di LiveLeak.com... Pemilik akaun ini baru sahaja memiliki akaun LiveLeak Selasa, 25 August dan memposting gambar tersebut di hari yang sama.

Pemilik akaun ini ada menulis bahawa dirinya mendapatkan video ini drpd orang yang dia percaya. Dia mengenali dengan baik sang pemberi video dan dia meyakini bahawa Michael Jackson masih hidup.

sumber:okezone dari LiveLeak, Rabu (26/8/2009).




car--->>same/not??




huhuhu aku..--> it´s still hurt deep in my heart to think about MJ´s death=(FOREVER MISSED!!!.RIP Micheal..

2 comments:

NyuWynn Glen Fordza @ Bujang Astana said...

Remembering Michael Jackson
(29th Aug 1958)

http://astanapengerindu.blogspot.com/2009/08/remembering-michael-jackson.html

Aciapai said...

thanx kaban...sama2 celebrate bday MJ dlm ati..letting MJ rest in peace meh..=)**..MJ 4eva..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...